Tisdag.....

Jahapp.. Har inte gjort speciellt mycket idag. Funderar på att börja med maten faktiskt :) Idag blir det biffar med potatis och canada sallad till det :P Mums! Nu blev jag jätte hungrig :)

Ska se om jag ska städa lite idag också. Igår diskade jag alla glas och tallrikar och plockade fram den nya servicen som vi köpte när vi var till IKEA. Vet inte hur ni gör men när jag torkar ur ett skåp eller dylikt så MÅSTE jag diska/damma varenda pryl i det skåpet. Annars känns det som att det är ogjort......? Hmm.. aja! Tänker fortsätta med det iaf.

Fick tillstånd av hyresvärden igår att måla i skåpen iaf. Just nu är det en ful rosa/orange färg som jag stör mej nått så fruktansvärt på... Men men... sen vet man juh inte hur länge vi blir kvar här heller. Var över till L:s gamla lägenhet igår också som hyresvärden håller på att renovera. :) Toaletten är lite större än innan, nytt tak i hela lägenheten (utom köket, som troligtvis kommer ha samma som innan, då det inte var några större fel på det), vardagsrummet har fått nya bättre isolerade väggar ut mot vägen (likaså sovrummet), vardagsrummet kommer även få ett nytt golv, inget klickgolv utan mycket bättre. Mer massivt. :) Och skit snyggt. Skjutdörrarna mellan hallen och vardagsrummet och vardagsrummet och sovrummet är tack och lov kvar :) Gillar dom skarpt.

Hoppas att renoveringen drar ut lite på tiden så vi hinner få iordning på ekonomin :)

Hmm.. aja... nej nu ska jag fortsätta här. Men jag börjar nog med maten först. Är jätte hungrig :P



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0