Vad?

Snart har hela dagen gått och jag har inte gjort något vettigt. Vad ska man hitta på för något?

Syrran ville att jag skulle komma bort till Kåtilla och dricka vin med henne, hennes söta granne och de andra grannarna (vännerna) :) Tanten hon hyr av tyckte att de skulle ha en glöggkväll men syrran glömde glöggen... HUR kan man glömma glöggen om man ska ha glöggkväll?? HAHAHAHA!! Aja... det fick bli vin ist.

Får väl se hur jag gör..

Funderar på om man skulle ha ätit något kanske... Men vad??


Igår var vi bjudna på middag hos mamma & pappa. Det blev Köttförslimpa (älskar hennes köttfärslimpa) och potatis :P Därefter kollade vi på första säsongen av "Solsidan"... Så jävla roligt... Typiskt min humor... Ni som inte har sett den rekommenderar jag att ni gör det :P HAHAHA!!

Nej nu måste jag göra något vettigt :D



Kram på er!



BTW!! Stort grattis till Fiaa & Daniel som fick en liten flicka häromdan ;) GRATTIS!!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Tack så hemskt mycket! Ni är så välkomna till bjärre sen när vi kommer hem nångång och träffa vår lilla prinsessa! Och YES solsidan is the best!

2010-12-18 @ 19:00:35
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0