Nyklippt OCH nyfärgad :D

Super mycket tack till Sandra Siitari (älskade kusin) för hjälpen idag och igår <3

Kändes fruktansvärt ovant idag av att vakna och inte ha så mycket hår kvar ;) Men som sagt... jag vänjer väl mig... hoppas jag ;) Hihi!!

Kollade på rysaren "Devil" under tiden vi väntade på att färgen skulle verka :) Lite otäck var den... eller ja okay... mycket för min del :P

Idag har mina andra "skyddsskal" till telefonen kommit som jag har väntat på i flera månader känns det som :) Ett rosa och ett svart med tribaler på baksidan :P Yeay!!!


Nu blir det mat sen film igen :)


God natt..


BTW!!! Gissa vem som somnade före tolv i natt ;P Det tar sig... (sa pyromanen. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0