Mormor <3 Haha!!

Hehe!! Har varit hemma hos mormor tidigare idag :) skulle från början ha städat klart det sista i bokhyllan men ist. var jag ute och skottat hela gården. Sen när jag kom in sa hon: "Nu struntar vi i bokhyllan för nu orkar vi inge mer!"  :) haha! Vi?? :D älskade mormor!! ♥

Imon ska jag tvätta lite under tiden som danne fixar dator :) Sen är det äntligen helg. :D Wiiiehoo... och så får jag träffa sis snart också :) Det ser jag fram emot :)

Har lite framtidsplaner... ska ringa några samtal imon och efter det ska jag på ett möte på onsdag. Därefter får jag se hur det blir :) Både spännande och läskigt.




Älsklingen har även Volvo 940:n till salu om det är någon som är intresserad... även byte går bra, gärna kombi.
Enda kravet han har isf. är att den är skattad och besiktad. GÄRNA dragkrok..


Nu blir det lite mys framför en film.


God natt alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0