Lucia

Hmm... Trots att det är lucia idag har jag inte sett ett enda luciatåg eller nått som har med lucia att göra.. Skönt!! :) Hihi!! Idag har det varit ganska lugnt.

Träffade på Anna inne på Ica en snabbis när vi var där :)

Har sålt min mobil idag också :) (Inte min IPhone Hehe!!) Till lillebror :) Han förbrukar mobiler som en annan förbrukar underkläder :P Hahaha!! Men men... han behövde den och jag behövde pengar :) Plus att jag har sålt det ena mobila bredbandet också :) Yeay!!

Imon ska jag följa älsklingen till mora igen. Men då ska jag inte till mormor.. hon slipper mig imon :D Ska hem till kusin och hälsa på.. Hon skulle vara ledig i någon dag nu och det var ett tag sen vi umgicks.



Vill Ha Sommar!!




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0