Hemma :)

Då var man hemma igen då efter ett besök hos mormor. Idag hjälpte jag henne att dammtorka i bokhyllan i vardagsrummet. Började 12:30 ungefär och är fortfarande INTE klar.. Ska följa Danne ner i mora på lördag igen och fortsätta då :)

Att en männsika kan ha SÅ MYCKET prylar i en och samma möbel förstår jag inte. Tog in allt i porslinsväg i köket för att diska.. tror jag sprang fram och tillbaka ett hundratal gånger med grejer. (Mina fingrar ser fortfarande ut som russin)

Hittade ett set jätte söta glas och tänkte "Åh va fina... och frostat glas och allt!!" tills jag doppade ner dom i vatten och insåg att de bara var dammiga :/ Hmm.. Hittade även en almanacka från 1930...?? Hmm.. vad ska hon med den till?? Haha!! Hon e så söt.. Och ALLA prydnadssaker ska vara framme samtidigt :D Haha!!

Nej nu ska vi klura ut vad vi ska göra till middag :P


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0