Äntligen! Bara X månader sent!!

I morse ringde hyresvärden hit för att berätta att han skulle komma framåt dagen. Vi ska nämnligen få en ny spis!! En häll :D Finally!! Det var ju inte en dag för sent. Plus att han (nu runt ett) skulle ta hit en dam för att kolla på fastigheten...? Aja!!

Hmm...?

Igår satt vi och la ut lite annonser på tradera... Sånt som bara ligger och samlar damm... Det e ju lite dumt.. kanske finns någon annan som har användning för det.


Haha!! Häromdan när vi var uppe hos pappa så såg jag min gamla mobil fanns kvar :D Alltså den första mobilen som jag hade. Den var i jätte fint skick (alltså typ repfri), dock så startade den inte men ändå :) Ska se om jag kan lägga upp bilden från mobilen..... Wait!!.....................
....................
...........................
...............
..................................................
.....
Nu så... Ska bara ladda upp den :)



Jisses vilken nostalgi ;)

(Knackar på dörren)

............
...........................
..................

Aha... "damen" som hyresvärden skulle ta hit var ju hon från ROMA :) Haha!! Nu vet hon vart vi bor :) "-Jaha, e de ni som bor här!!" Var typ det första hon sa :D

Nää nu ska jag göra nå vettigt! :D Städa!!



Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0