Underbar middag.

Idag har jag varit uppe hos pappa och pratat. Han hade väl sina åsikter... Han hade även kunnat säga "Vad var det jag sa"

Bjöd ner pappa, Ewa och Jerry på middag då jag insåg tidigare att det fanns mat för ett helt kompani :) Pappa tyckte att det blev lite sent då han ska upp tidigt imon så Christin fick ta hans tallrik ist. Stekte på en färdigmarinerad fläkfilébit som jag skurit i skivor, friterade kroketter och pommes med beasås :P Mums! Visst lät det gott :P

Nu sitter jag & Ewa och pratar medans Danne & Jerry har åkt iväg för att göra något på Jerrys bil. Men nu lät det som att det var dom som kom. Christin och jag hade också en diskusion tidigare när jag stog och lagade mat. Är så glad att jag träffat henne. En helt underbar tjej :)

Imon ska jag ringa ett samtal till Hans. Har några frågor jag behöver få svar på.


Nej nu ska jag vara social med syrran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0