Tom på ord?...

Ja, vad ska man skriva när tankarna inte kan hålla sig på ett ställe?

Har fortfarande inte fattat det som har hänt.. Hur gör man??


Imorgon åker vi söderut med min familj till mina svärföräldrar :) Ska bli så jävla skönt att slippa det här jävla stället ett tag. Dock kommer jag sakna alla underbara :) Men vi ses ju snart igen. Ska bli skönt att få komma på andra tankar ett tag :)

Idag firar jag och älsklingen 5 år <3
Kan inte fatta att tiden har gått så fort :)
Satt just och kollade i förlovningsringen.. vi har alltså varit förlovade i 3 år, 3 månader och 22 dagar ;) ojoj! hehe!

Snart kliver nog Sandra & Robban in genom dörren :) Ska se vad vi ska hitta på ikväll :) Spela lite kort kanske :)

Känns skönt att veta att man har äkta vänner som inte sviker en. Som lovar en massa och sen inte håller det. Kan inte förklara med ord vad dessa människor betyder för mig. Jag fullkomligt älskar dom! ;)

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: S.

Stort grattis på er 5 års dag, förväntar mig att gratta er på många årsdagar framöver :) DU är en underbar vän Millan. Utan tvekan. <3

2010-08-19 @ 21:19:49
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0