Revanch!!

Idag fick vi våran revanch i kubb :) Gick faktiskt bra... bättre än förväntat :D Haha!! Vi vann juh.. men till slut fick vi lov att gå in.. myggen höll på att äta upp oss.

Idag var vi ner till Vimmerby på skytte tävling. Regnade som fan ett tag :/ Vet inte riktigt hur det gick.. deckade ganska snart efter att vi kommit tillbaka till bilen :) Trött som fan... och genom blöt. Känns som att duchen jag tog när vi kom hem var väl förtjänt ;)

Efter duschen var det mat :P Det var Madde som var kock idag :P Fasiken så gott det var :) Åt tills jag höll på att spy.. Men det var jag nog (nästan) inte ensam om :) Hehe!!

Imon bär det av hemmåt. Åker förbi ladugården på vägen... Ewa ska ta hem en av kattungarna :) Funderar på att också göra det ;) Dom är helt underbart söta :) Hihi!!

Nu ska jag vara en aning social, när man för en gångs skull bara är med människor som betyder något <3 Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du, den kycklinggrytan gick inte av för hackor! Sååååå god! Ska definitivt göra den, även om den inte kommer att bli lika god.

2010-08-24 @ 12:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0