På väg ;)

Då är vi strax i borlänge då :) Känns bättre ju längre hemifrån vi kommer :D

När vi kommer fram ska min familj få smaka på hur originalet av Lollos köttfärssås smakar :P Hehe!! Går inte att jämföra med min :)

Återigen fick jag problem med telias mobila bredband när jag skulle ladda på med veckosurf :/ Hade 103:- i saldot.. och veckosurfen kostar ju 99:- Ringde till telia och sa som det var.. jag menar, det var ju inte först gången det krånglade.. Hon var jätte gullig och sa att eftersom hon kunde se att jag hade 103:- på ett ställe och på ett annat hade jag 4:- så bjöd hon på 200:-. Det kallar jag service :)

Passade även på att beställa en ny dongel som jag kan ladda dags-, vecko- och månadssurf på. Visst den jag har nu fungerar ju men jag kan ju bara ha veckosurf på den :/ Kan ju vara bra att ha så man kan ladda dagssurf också ;) Kan ju kasta den jag har sen :P

Aja...

Till min familj och mina ÄKTA vänner: Jag älskar er!! Ni betyder mest. Vad skulle jag göra utan er :) Tack för allt stöd. Hade inte klarat detta utan er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0