Är så jävla trött på dej!!

Nu får det FAAN vara nog!!

Du är så jävla full i skit!

OM det är någon som ljuger så är det väl du?? Eller?? Den största lögnen du har dragit är att JAG har misshandlat DIG! Och sen polisanmäler du mej :D Och när du gjorde det, inte fan tänkte du på min familj och Danne då??  Som du nu önskar att jag ska göra för DIN skull!!! Dröm vidare!! Dej är den SISTA jag tänker på.


Du är fan i mej patetisk :D

Sen alla 30 tusen lögner du dragit för alla i din vänner krets redan när mina syskon nyttade umgås med dej! Fattar inte att du kan komma och kalla mej för lögnare...

Okej en sak som DU/NI kan tolka som en lögn är väl när jag har sagt att jag inte har några pengar att låna ut... jag HAR haft pengar till mej själv... men inte att låna ut!! det lilla gumman är inte en lögn!!!!!!!!!!!!!!!

Mer då?

Alla säger vi saker när vi är arga.. och jaa jag sa att jag var så jävla arg och besviken på mina systrar när dom var här i torsdags men vad FAAN angår det dej?? Inte ett jävla dugg!! Du är precis som du alltid varit... Du har inte vuxit ett skit... vuxen vet inte du vad det är...

Och sen det här med att du har hört ALLT!! BULLSHIT!!! Du har hört V:s version... Och hur mycket stämmer den överens med ALLA ANDRA som såg???? Den versionen du hört... dom står ensamma om den lilla sagan!




Som den här sommarplågan som gick för något år sedan "FUCK OFF AND DIE!"

Kommentarer
Postat av: Linda

ASG

Du kommer se att allt kommer fram :) Vet att du går in och skriver för att få reaktionen "tyck synd om mig" det är sånt du lever på :)

2010-08-19 @ 23:59:19
Postat av: Linda

Fegt att alltid ta allt på nätet, där är skillnaden mellan dig och mig ;)

2010-08-20 @ 00:08:12
Postat av: Linda

BESVIKEN?? Du klagade över att du gick upp tidigt för att hjälpa Eva och du fick inte ens ett tack med mera. In my ass!

2010-08-20 @ 00:21:34
Postat av: ida

det syns väl sen vem som blivit slagen, eller hur? du har väl fotat? :)

2010-08-20 @ 08:32:41
Postat av: Anonym

Camilla. Ignorera sådana patrask, vi alla vet att allt som kommer från dem är rent skrattretande skit. Vi ALLA står på din sida. Du vet, det är väl hårt att inse att det är kört för dem och deras rykte? Det är väl därför de är på dig. Var stark, det är inte din del det är kört för, tvärtom. Och ska dem säger något? Skulder upp över öronen till allt och alla, ljuger om ta mej fan allt också. Nej ursh..

2010-08-20 @ 15:23:00
Postat av: E.

"Du kommer se att allt kommer fram". Du "Linda", akta dina ord, för det är precis vad som kommer ske för din egen del.

2010-08-20 @ 15:41:50
Postat av: Linda..

Vad ska jag akta mig för? :O

Skitsnack!

2010-08-21 @ 08:35:52
Postat av: Sofiaa

Haha ja du Millan...

2010-08-21 @ 16:39:07
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0