Valborg.

Hmmm.. har typ inte firat valborg alls i år.. Var iväg på en grej innan jag kom hem från jobbet, efter det ringde vi pappa och frågade om han kunde komma ner till lägenheten en snabbis och säga till hur vi ska göra med rummet.
Sen blev det lite snabbmat och efter det började jag spackla eftersom älsklingen slipat rummet när jag jobbade. :) Och eftersom alla andra är ute och kollar på majbrasor och dricker gott så tog jag och älsklingen nån var här hemma :P Gick lika bra det :) Hihi!! Har planerat rummet i detalj och längtar tills det blir helt klart ;)
 
Nu är ena väggen klar (hoppas jag).. Imon efter jobbet blir det fortsättning hela dagen antar jag.. Kanske söndag också om det inte går som jag vill.

Just ja.. Tapeterna hade kommit idag ;) Yeay.. det kliar verkligen i fingrarna :) Vill sätta upp dom NUUU!!!!!!!

Aja nu ska jag ta en "snabbdusch"... sen blir det sängen.



God natt alla! Hoppas ni haft en trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Man brukar väl ändå slipa efter att man spacklat !!

2010-05-01 @ 10:13:11
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0