Inte för att skryta men jag e fan BÄST!

Idag (eller jaaa... kollar man på klockan så var det igår) har vi "ungdommar" (upp till 25 år) :) i Älvdalens Pistolklubb haft våran första egna tävling. Inte nog med det.. det var dessutom en mörkerfält skjutning :) Något som vi helt själva arrangerat (med en aning hjälp på traven av pappsen). Madde (syrran) var banläggare och själv var jag skjutledare. Vi fick mycket beröm av skyttarna som tyckte att det var en rolig tävling :)

Målen var belysta med strålkastare, ficklampor, maschaller, ljusslang m.m.

Dock så kom det inte så många skyttar men om vi kanske får göra om detta nästa år så får vi hoppas på fler :)

Tycker att alla sköt jätte bra men dock var ingen lika bra som jag, hehe!! Hade helt klart det bästa reslutatet av alla som befann sig på plats och hade skjutit. ALLA träff och samtliga tavlor. Sista gången jag kollade resultatet var det 2 skyttar till med full pott. Men jag slog en av dom med endast 1 poäng, (då en av stationerna hade poängmål).

Måste säga att det var länge sen jag sköt så här bra. Vi hade ju trots allt några toppskyttar med oss men jag slog dom allihop :) Förhoppningsvis så är jag klar för SM nästa år :D YEAY!!!

Nej nu ska jag nog ta och sova tror jag.




God natt på er alla! Och sov så gott för det kommer VERKLIGEN jag att göra. Ska se om jag hinner lägga upp bilder på banan imorgon.

Men allra först ska jag sy klart mina gardiner när danne fixar med motorn.

Kommentarer
Postat av: pangis

GRATTIS!! Både till skyttet och till en bra arrangerad tävling, vad jag förstått. Jag tycker det är skittrist att vi inte kunde komma, gillar alltid banorna hos er. Även när din far lägger den svåra varianten:-) Näst år får den inte krocka med Gäddfestivalen i Kil:-)

2009-09-27 @ 07:48:17
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Linda L

Grattis vännen <3 Va roligt att det gick så bra för dig. Saknar dej Pussar

2009-09-27 @ 08:07:12
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hallå, tjejen! Grattis till dina poäng, o JA, du ÄR bäst! :)) ÄNTLIGEN är min favvoblogg på G igen! TACK!! Ha de´bra o sköt om dig! Håll koll på sonens finger! Hälsa honom oxå! Kram svärmor!

2009-09-27 @ 13:02:13
Postat av: Tina

Ett STORT GRATTIS till dig Milla! Jag visste väl att du var BÄST! Kraaamizar

2009-09-27 @ 13:08:31
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0