Uppsala

MÅNDAG:

Med en timmes sömn fick jag köra 3,5 timmar.

Gick upp direkt när klockan ringde igår morse. Gjorde mej iordning och packade det sista. Jag och mamma lämnade Älvdalen och kom till mora ca 07:10. Lämnade mora (efter en massa strul) 08:30, över en timme försenat. Hela resan gick trots allt bra. Var bara dom 3 sista milen som var extra jobbiga.

Har aldrig varit i en stad med så dålig trafik planering. För att ta sig någonstans så måste du först köra några kilometer åt ett håll... sen svänger du i en korsning och kör nån meter och svänger igen.. och sen åker du tillbaka mot samma håll igen några kilometer. ENKELRIKTAT tammefan ÖVERALLT!!! Och för att ta sig till lassarettet måste du sicksacka hela tiden. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.... ORKA!!

Värst var nog igår kväll. Har aldrig haft sådan hemlängtan och ångest. Totalt utmattad... Gick och la mej vid 21:00 och somnade kanske bara någon minut efter det.

TISDAG:

Imorse gick jag och mamma upp vid 07:00. Är riktigt imponerad av mej själv. Var inte speciellt trött heller. Ojojoj.. :) hehe! Åt lite frukost några våningar under vårat rum. Frukosten ingick tydligen. Bra det iaf. med tanke på vad det kostade att bo där. Vid 08:30 var vi åter igen på Akademiska och kommer iaf. att sitta här till minst 13:30. Sen efter det får vi se vad det blir.

Får väl se om jag orkar skriva något senare.



Kram på er och sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ring mig så fort du vet nått!! :) Duktig du är, jag lovar att det var klockan du fick av mig som gjorde susen ;) ;) hahahahaha ! Du ser, det är rätt skönt att vara uppe på morgonen! :) Älskar dig sis! Hälsa mamma och moffa att jag älskar dem med!! Saknar er! Pussar och kramar

2009-10-13 @ 14:09:34
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0