Kurragömma ;)

Sandra och Robban åkte hem idag... Har varit i stort sett konstant med varandra i över en vecka... typ... Så det blev ganska så tomt och tyst nu när dom åkt :(

I fredags fick vi nått cp-ryck så vi åkte till mora... mitt i natten... Slutade med att vi åkte ut i färnäs och hämtade Robbans och Sandras andra bil.. Amazon.. Lekte lite kurragömma :) Det gick typ 5 minuter sen såg vi polisen. Dom hade stoppat några och kollade som f****n efter amazonen.. Kollade till i backspegeln när vi åkt förbi dom och såg att dom åkte efter oss.... Vi stannade till på Preem för att tanka. Då kommer dom och parkerar bakom oss.. Ena polisen klev ur bilen och gick fram till Robban och frågade om Amazonen var besiktad. Jajjemen, svarade Robban. Sen fick han blåsa.

Efter det åkte Danne & Robban till Maxi för att posta några brev och under tiden åkte jag och Sandra och gömde oss :) Sen satt jag och Sandra och skämtade och diskuterade vad vi skulle ha sagt om polisen stoppade oss. HAHAHAHA!!!

Sen... genom skogen såg vi en bil som kom emot oss :) Den svängde in på området där vi gömde oss.. När den närmade sig såg vi att det var polisen :O Jahapp... Vi hoppades på att den skulle åka förbi oss och det gjorde den... men sen kom lysena mot oss. Sen ställde han sig framför oss och satte på extra ljuset.. Varken jag eller Sandra kunde sluta skratta :D

Sen klev han ur bilen och kom fram till oss.... "Vad gör ni här då?", frågade han med en bestämd röst. "Öööh!! Vi leker kurragömma!" svarade jag och började skratta ännu mer. "Med vem då?" frågade han. "Med Amazonen", svarade jag. Han frågade efter körkortet och gick bort till polisbilen. Sen såg vi att Danne och Robban kom i Amazonen. Dom klev ur bilen och kom bort mot oss. Polisen frågade Robban vad dom gjorde där. "Vi leker kurragömma med dom", sa Robban och pekade på oss. :)

"För mej som polis så ser det här lite misstänksamt ut!"

Robban fick visa sitt körkort också :) Hehehe!!

Har iaf. inte skrattat så här mycket på länge.


Ewa & Camilla var hit lite tidigare idag. Sen skjutsade Ewa hem henne och kom tillbaka. Vi gjorde lite kladdkaka med glass :) Mums!

Nu ska jag och älsklingen slappa till en film.



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gu så löjlig du är...

2009-11-25 @ 09:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0