Besök :)

Idag när jag kom hem från jobbet så var svärmor & svärfar här och hälsade på. Kollade igenom lite papper och sånt och har även klarat upp vissa "knutar" :) Skönt!

Sen kollade vi på lite andra papper ang. en avbetalning.... Hmm... Allt står inte rätt till på den fronten. Hade en avbet. på 36 månader... betalar vi nu i november så är vi uppe i 37 månader...? + att det blir inte sista räkningen utan den kommer i December.. och då blir det 38 månader.....?

Får dom göra så??

Ska ringa lite samtal imon sen blir det nog ett ilsket samtal till detta företag! Fanimej!!!!!


Ajaa... lär gå och lägga mej  nu om jag ska orka upp imon :/ JOBBA!



God natt!

Kommentarer
Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Ring mig.

2009-11-19 @ 11:38:48
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Karin Fahlstedt

Knasiga avbetalningar hörru! Fick ni nån ordning på dom?

Hörde att ni kommer ner i Jul :D <3<3<3<3<3

Faan va kul :) Vilket datum kommer ni i så fall? Nu kan ni ju svänga förbi innan ni kommer till åtvid å få en fika :D Kan jag frästa med hembakade lussekatter, bullar och hembakade pepparkakor (fast dom får ni nog inte för då blir ni menlösa ;) ) å ett kallt glas julmust kanske?

Hur som haver jätteglad att ni kommer :)!



saknar er med vännen ge varandra en stooor kram från mig :)

2009-12-09 @ 10:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0