Tid?

Har just inte hunnit sitta vid dator under förra helgen :) På torsdagen fick jag besök av Linda & Daniel. Fick ett super gulligt kort av dom. 2,5 år!? haha!! Åt lite smörgåstårta och umgicks. Trevligt :) Senare på kvällen kikade även Mats & Gina förbi. Trodde först inte att dom skulle komma, men det löste sig :D Av dom fick jag en blomma. Eller en sprättis som den heter :) Lite senare samma kväll knackade det på dörren... Danne sa att det säkert var till mej eftersom vi firade min födelsedag. Gick bort och öppnade... trodde att jag skulle tappa hakan :D Där stod svärmor och Patrik och flinade :) Dom som visste om att dom skulle komma var Danne & Madde. Det var en överraskning :) Jag hade nämnt några dagar tidigare (när Danne frågat vad jag ville ha i födelsedags present av Lollo & Patrik) att jag ville ha ett besök av dom :) Och det fick jag. På natten mellan torsdag och fredag fick jag öppna presenter :)

Av älsklingen fick jag en parfym... Ralph Laurent (som jag ÄLSKAR, har haft den förut och jag ÄLSKADE den då också). Av Lollo och Partik fick jag en j*kla massa pyssel grejer. Av Gita fick jag också pyssel grejer. Av Karin och Jimmy fick jag 2 jätte fina ljusstakar. (och även lite andra ljusstakar).

På fredagen kom min familj, Anna, Min mosters familj och mormor och åt smörgåstårta :P Mums! Det är som Daniel sa... INGEN kan göra så god smörgåstårta som min mamma ;)

Av familjen fick jag 2 ljusstackar och en annan sak som jag inte riktigt vet vad den heter (som lillebror gjort i skolan), pengar och blommor. Av mormor & morfar fick jag pengar och av min mosters familj fick jag en rosa orkide.

TACK alla för de fina presenterna :)


Kan lägga in en bild på grejen som jag inte kunde förklara :) Såg en sån på Jerrys rum förut och sa att jag också ville ha en sån för jag tyckte att den såg häftig ut, så då hade han gjort en sån :) Hihi!!



Tuff va :)

Sen var svärmor och "svärfar" (kan man väl säga :) hehe!) fram till på söndag. Då var dom tvugna att åka hem :( Det var lite jobbigt. Men det dröjer inte länge innan vi ser dom igen :)

Hade iaf. en perfekt och underbar helg. Tack alla! Tack också för alla fina sms.




Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: kaka

Har han gjort den där tärningen?! :O

2009-05-28 @ 15:39:32
URL: http://kakasbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0