Knack knack.

Danne gick till jobbet för ett tag sen och strax efter det så knackade det på dörren. Eftersom Danne visste att jag inte mådde så bra och fortfarande låg i sängen så kunde det inte vara han.

Jag ljuger inte om jag säger att dom knackade/bankade 50 ggr. Det visade sig vara Micke & Tobbe. Dom skulle till företagsmässan och undrade om jag hade någon film med mycket musik. Typ Dansfilm. Dom lånade Honey, High School Musical och The fast and the furious. Hoppas att det duger :)

Jahapp.. vad ska jag göra idag då? Funderar på om jag skulle orka att följa på skytte idag. Det är flyttat till idag istället för imon. Men jag får se. Känner mej inte alls bra idag heller.


Aja..


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0