Besviken....

I morse ringde mamma och väckte mej och frågade om jag skulle följa med till moster och säga grattis. Åkte dit, åt lite super god tårta. På vägen dit sa jag till mamma att jag visste inte om jag skulle ta mej upp på banan idag p.g.a. att soppa lampan har lyst ett tag. Men det löste sig. Liftade med Adde upp. Lagomt när vi ska ut på första stationen så kommer mamma & mormor gnissande i BMWn (som hon skulle ta hem till sig). Arg som ett bi stormade jag ut på parkeringen för att fråga om hon missuppfattat mej ang. bensinen. Men jag möttes av ett stort smile på både henne och mormor. Hon hade varit gullig och tankat i den så dom skulle kunna ta sig upp och sedan ner igen :) Sötnos! Hehe!!

På skyttet var det KM (Klubb Mästerskap) idag i C-vapen. Det resulterade i att Jerry fick silver i Junior klassen och i vanliga fick pappa guld, Adde silver och jag & Bo skulle ha en särskjutning om bronset. Tappade 1 träff så det gjorde att Bo fick 3:dje platsen. Grattis! Själv fick jag (och Jerry) tillbaka startavgiften. Woohoo!! Aja!! Bättre än inget. Men jag borde nog skärpa mej på särskjutningar lite bättre.

Annars idag har det inte hänt så mycket. Följde med Madde för att hjälpa Adde som fått bensin stopp. Träffat Sandra & Kax en snabbis. Fick en jätte fin ljus lyckta, en drake som håller i ett "glasfat" (till för aromljus eller vad det heter). Super snygg!! Tack tack så hemskt mycket. Fick även se Sandras nya bil :D NICE!! Sen har jag träffat världens sötaste hund... Pepzi. Tyvärr så har jag av okänd anledning lämnat kameran hemma just idag. F*ck!! Aja.. fick låna Dannes mobil :)


Nej nu måste jag nog sova... Ska upp tidigt imon.. Ska åka senast 08:00. Vi blir iaf. full bil :) Pappa, Jerry, jag, Danne (pappa hade bokat en plats åt honom utan att fråga mej, tror han tycker att det är kul att Danne följer med :) Kul!), Adde, Kenneth & Conny. Som sagt, full bil :) Men det blir juh billigare för alla då :)




Neej!! God natt med er och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0