Wow!

Vilka banbyggare jag & Tom är :) Pappa tyckte att vi hade gjort en rolig bana. Tyvärr så var det ju inte många som kom. Kanske var p.g.a. vädret antar jag.. Vem vet. ?

Grattis till Madde iaf. som var dagen bästa skytt! 47 träff av 48 möjliga. Bra jobbat gumman! Själv fick jag bara 42 träff av 48 möjliga. 1 träff drogs bort när jag sköt med stödhand fast vi inte skulle det på just den stationen. Hehe.. jag var i min egna lilla värld :) Hehe! På tävlingar så får man inte en träff på hela den ststionen, så pappa och de andra var bussiga och bara drog bort 1...

Nu ska vi göra lite mat och sen ska vi till Tussa en sväng. Efter det (vid 20 tiden) kommer Tom, Madde & Adde hit, vi ska planera inför mörkerfält i höst som vi "ungdommar" ska hålla i. 




Kram på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0