Pyssel :)

Idag har det mesta av dagen bestått av pyssel. Jag och Madde :) Hihi! Vi e fan king på att pyssla :) Under tiden vi pysslade så kom Robban och hämtade Danne. Dom åkte upp till åsen och hälsade på min farbror. Lite senare på dagen kom Tom förbi så då blev det lite poker. Madde vann..... mer behöver jag inte skriva :) Hihi! Sen kom Danne & Robban tillbaka. Sandra var kvar i loka med Linn. Dom färgade håret på varandra. Efter att pokern var slut åkte Tom, Madde & Adde hem. Och jag; Danne och Robban tog "Forrden" till loka för att hämta Sandra. Passade på att skjutsa hem Linn till Västäng. När vi kom tillbaka hem så gjorde vi några mackor och kollade på lite tv. Och nu sitter jag här :) Funderar på att gå och lägga mej.... känner mej en aning trött ;O



Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0