Klar??

Eller inte.. Tror inte jag känner någon som städar så länga som jag gör :) Hehe. Men jag måste nästan kalla det för vårstädning :P Så här grundligt har jag nog inte städat sen jag flyttade in :P

Känns lite enformigt i bloggen just nu... städa, städa och åter städa. Jag vet! Ska se om jag blir klar imon så kanske det dyker upp lite roligare inlägg istället för den här skiten :) Hihi!! Men jag gör ju just inga annat än städar.. Kul att skriva att jag läst aftonbladet lixom...? Nee.. hade inte jag tyckt iaf.

Nu ska iaf. jag och älsklingen lägga oss och kolla på en film :)

God natt!!

PS. Kolla in klockan ;) Känner mej riktigt duktig!

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0