Just ja..

Faan va blåst jag är. Vi var ju i Venjan i Onsdags. (Tack L.för kommentaren :) hihi!) Glömde ju skriva det. Vi åkte dit för att hämta en släpvagn och för att kolla på soffan :) SÅÅ SNYGG!! Jag vill också ha :( Så jävla skön.. Mmmmmm :P


Sen blev vi bjudna på mat. Lasagne :P Det var länge sen. Mums så gott! Tack tack!!


På vägen dit satt jag helt inne i min mobil.. sen rätt var det var så bromsade Danne in ganska hårt. Kollade upp snabbt och såg 2 älgar på vägen som hoppade av åt varsitt håll. Sen ångrar den ene sig och hoppar upp på vägen igen och hoppar ner på andra sidan. Hada jag haft kameran i handen hade jag fått ganska fina närbilder. Men icke.

På vägen hem satt jag med kameran redo.. Tror ni att det kom någon älg?? NEJ!! Klart det!

Annars då.. ska väl städa idag också. Som vanligt. Tror faktikt att jag blir klar idag :) Hihi!! Skönt! Det värsta rummet är klart nu iaf. Ska bara dammsuga och torka golvet. Men det gör jag när jag tar resten.

Imon hinner jag inte städa mer. Ska ev. följa ner i mora och hjälpa till med flytten... Mer vill jag inte säga. Och efter det blir det party party med Madde kladde :) Hihi!!


Nej nu ska jag börja här (IGEN)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0