Gårdagen.

Jaa jag säger då det :)
Till en början av dagen låg jag och älsklingen och plöjde igenom några Beck filmer. Sen ringde Tom och sa att han hade hittat en bil i Falun och frågade om jag kunde skjutsa honom mot bensinpengar. Visst, självklart tänkte jag. Slapp juh sitta hemma hela dagen då juh :) Så det blev jag, Danne, Adde och Tom som åkte.

Bilen var mycket välvårdad innuti men fan vilka lackskador den hade. Gubben som sålde var mycket mysko.. Han sålde bilen via sitt eget företag men vägrade lämna några garantier. Vissa saker han skrivit i annonsen fungerade inte ens. Han trodde säkert att folk som kom för att kolla på bilen inte kom till att testa dessa grejer. Men Tom kollade allt. Saker som jag inte ens hade tänkt på att det vore bra att kolla. Så ska jag köpa en egen bil så får nog han också följa med tror jag :) Men men.. Vi åkte hem utan bil, För Tom ville dra av lite på priset för dels lackskador och de grejer som inte fungerade, men gubben vägrade gå under 19 000:-

När vi kom hem gick Tom ut för att kolla på annonsen igen och då hade gubbj*veln höjt priset på bilen till 22 900:-


Aja.. Så kan det vara!

Får se om han hittar någon idag som han vill åka och kolla på :)
Det märks :)


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Gina

Här är nya bloggen under uppbyggnad Kram

2009-03-10 @ 18:19:27
URL: http://http://mingardpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0