Förberett..

Idag har jag och mamma varit ute på shopping :) Har fixat syrrans present.. Så nu hoppas jag att hon blir nöjd. Annars! :D Haha!! Sen åkte mormor, mamma, Danne och jag hem till oss för att slå in dom :) Mamma och mormor hade ganska kul åt mej när inte snörena ville som jag ville eller när papperet låg lite för snett så jag blev förbannad.. Är ju perfektionist när det gäller sånt där :P Hihi!!

Måste bara nämna en sak.. Faan asså.. Va nere på RV och hjälpte Danne tidigare idag.. Så vi stod ute på baksidan och lastade in grejer i hissen.. Sen komr Robban (inte min kusins pojkvän utan Dannes medarbetare) ut till oss och frågade Danne om han sett till den bärbara datorn som stått i butiken.. men icke.. Slutsatsen blev att den hade blivit stulen. Mitt på ljusa dagen har någon idiot gått rätt in i butiken, plockat på sig datorn när personalen vänt ryggen och sedan stuckit därifrån. Bra bra! Larm på sådana grejer vore väl inte fel.. Jag menar.. älvdalen kryllar ju av kriminella.. speciellt på senare tid :D

Men "idioten" kan ju få lite problem med den då det är dubbla lösenord för att ens komma in i datorn, plus att han "glömde" batteriet :D Haha!! (Nog för att ett batteri går väl att få tag på, men ändå!)


Nej nu måste jag sova, mamma ringer och väcker mej 8:30 imon. Ska följa och hämta morfar i mora så han får vara med på kalaset också <3 Min underbara morfar <3


God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0