Fel...?

Joo det kan man ju undra om det är :) Här sitter jag klarvaken kl.08:00. ?? Somnade iof. vid 00:30 inatt.. Kände mej helt slut.. Kanske är så man ska göra för att vända tillbaka dygnet :) Städa.. Hehe!! Och ändå är jag inte klar alls.. Är så gott som klar i hela köket.. Vardagsrummet kommer gå ganska fort men värst blir nog sovrummet.. Bara mitt skrivbord ser ut som ett bombnedslag :) Hihi!!

Aja.. får fortsätta när jag kommer hem från mora... Jag, Danne & Madde ska in och skjutsa mormor till Lasarettet till kl.13:00. Efter det så vet jag inte riktigt, men vi måste vara tillbaka i Älvdalen innan 17:00,dels för en sak och sen måste jag ringa ett viktigt samtal :)



Vi får se hur den här dagen slutar... Kanske lägger mej ännu tidigare idag :)


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0