50 & 20-års kalas :)

Igår firade vi Nonne (min mosters gubbe) som fyllde 50 år. Mycket trevligt. Och efter det firade vi Robban som fyllde 20 år.
Grattis igen till er båda :)


Idag var det första gången denna säsong som jag sköt Fältskytte :) Så Efterlängtat!! Faan va kul det var :) Och bra gick det, fast det var några månader sen sist..

Fick 45 av 48 möjliga träffar :) Madde slog mej med 1 träff. Duktig gumsa :P


Min katt har fått ett cp-ryck.. Har en pack-tejp liggandes bredvid mej som hon just nu sitter och tuggar på för fullt...nästan attackerar den.. OJ :S Tror att hon svalde en bit.. Hmm.. Mattes lilla älsklings knas :) Hehe!!

Nää.. nu ska jag hitta på nått tills Danne, Sandra och Robban kommer...

Sen ska vi upp till mamma och äta potatisgratäng som jag har tjatat om.. Vet inte varför men jag älskar potatis.. Precis som Håkan i Sunes Sommar :P


Måste bara säga att vi har ett underbart väder här i Älvdalen idag :) Ca 4-5 grader plus. Var nog t.o.m. varmare tidigare idag.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0