Besiktning

Just ja.. Ville bara säga att jag hade super kul på tjejkvällen :) Mycket roligt.

Åkte till Malung igår för att besikta bilen. Gick ju betydligt bättre än jag trodde :) Vi chansade att vi skulle få 3 2:or men vi fick bara en och det var inte på något vi trodde.
-Bromsverkan ojämn fram.

Bromsvärden:
-Vänster fram 1,7
-Höger fram 2,8


Han sa att vi skulle slipa lite på bromsen och sen skulle vi komma tillbaka och visa upp det. Phu!!


På vägen hem åkte vi via venjan. Stannade till för att äta middag. Potatisgratäng och STEKT kykling :P Verkligen supergott :D Sen blev det kladdkaka till efterrätt. MUMS!! ;)


Sen när vi kom hem började vi packa lite smått och tog hand om den sista tvätten. Kollade även igenom mina strumpor... klarar inte av när det är hål i dom så jag rensade lite och kastade några stycken. Danne rensade ur lite kläder ur sin garderob också. Ska väl fortsätta idag tror jag :) Hehe!! Har juh ingen plats i garderoben.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen.



Kram på er!


Just ja.....  vet inte hur mycket jag kan uppdatera när vi är neröver men det märks väl. Ska försöka iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0