Slappdag :)

Idag har det inte hänt allt för mycket... Åkte bort till Östängs en sväng och pratade med Tussa & Patrik, och efter det åkte vi upp till mamma & pappa en snabbis.. Skulle klippa pappa.. Sen åkte vi hem och tog det lugnt.. Och nu sitter jag, Danne och Alex vid köksbordet vid varsin dator :)

Igår tänkte jag att jag skulle plocka ner julgranen och ta bort alla jul dukar, byta gardiner och lite sånt.. Jag började med att plocka ner granen men sen orkade jag inget mer... :D hehe! Men jag tog faktiskt ner planschen som suttit på väggen med en massa bilder och notislappar (som satt där av en anledning)... Har fått ett ANTAL förfrågningar om hur länge jag skulle låta skiten hänga där... med tanke på vad som var på den.. Men nu är den borta! :) Har istället hängt upp ett snöre med en massa små söta klädnypor som håller i några av bilderna som suttit på planschen, med mina äkta vänner på ;)

Neej.. nu ska jag se hur jag ska göra med mina filmer :)



Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0