Pokerkväll

Japp.. Det blev en pokerkväll ikväll :) Som jag skrev tidigare så är jag inte så intresserad av poker men det var faktiskt riktigt kul :) Men det kan juh vara för att jag vann första omgången. Sen spelade vi en omgång till med då åkte jag ut först ;( Men men.. Vi hade trevligt iaf. Och det är väl huvudsaken?! Det var jag, Danne, Ewa, Tom, Jerry, Madde & Adde :)

Imorgon ville Tobbe att vi skulle upp till honom på fest, men det är inte jag så pigg på (inte Danne heller för den delen)... men det har juh sina själ. Ska istället följa med Madde & Adde (tror att Ewa också skulle med) till mora. Adde ska tattuera sig igen :) Ska bli kul att se honom lida! Moahaha!! Men sist vi var där så sa han som tattuerar att han trodde att jag var lesbisk.. så nämner han något om det imorgon så lappar jag på honom.. BLÄ!! Fy faan va elakt!! :( *ARG*

Hoppas att han inte kommer ihåg mej!

Nej nu ska jag och älsklingen kolla klart på Bolt som vi började titta på häromdagen!


God natt och sov gott med er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0