Par Middag :)

Igår blev jag och älsklingen bjudna till Robban & Sandra på par middag. Det blev Tacos :P Mums! Efter det satt jag & Danne och kollade på när Sandra & Robban spelade Wii :) För det mesta bowling :D Tills Sandra tjatade på mej att jag skulle testa.. Sen var jag fast :) Hehe!! Känner att jag också skulle vilja ha ett.

Satt och spelade ett ganska bra tag till vi upptäckte att klockan var 5:00 på morgonen... :S Hmm! Tack och lov så fick vi övernatta så vi slapp åka hem.

Och i morse blev det lite frukost och sen spelade vi Wii en stund innan vi skulle åka. Jag och Sandra åkte till Orsa för att hämta Stoffe och under tiden åkte Danne och Robban ut till Långlet för att packa. Och nu är vi här :)

Robban håller just nu på att koppla in Wii:et så det kanske blir en omgång ikväll också innan vi ska sova.


Hoppas att ni har haft en bra helg!
Kram..

Kommentarer
Postat av: Frida

Jodå, bara bra med mej =) Hur har du det nu för tiden då?

2009-01-18 @ 22:57:54
URL: http://fidixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello Gumman!

Snacka om packning ni hade på hemvägen!

Var bara tvungen att höra hur det är med er!? Blev det bra med bordet o.s.v.

Själv håller jag på att rensa Lisens rum + lite överallt för igår ringde våran trevliga...hyresvärdinna och sa att de ska värdera huset på fredag, så nu måste vara rent och snyggt. Jaja that's life!

Hälsa Daniel från Monster moster så får ni ha det så bra!!!!

Kram Karin

(Jimmy hälsar med!)

2009-01-20 @ 17:37:15
Postat av: Lisso

Wii är superkul! =) Jag har haft mitt i snart 1 år =)

Kram

2009-01-23 @ 15:16:13
URL: http://lisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0