Redan söndag..

Är fortfarande inte klar med städningen. Hehe! När jag är klar tänkte jag ta några kort och lägga upp :)

Just nu sitter jag och fixar till mina naglar.. Är en aning rädd om dom med tanke på att dom växer så sakta, så nu när dom är lite långa så måste jag ta hand om dom ;) Hihi! Älsklingen tycker att jag är tråkig :) Igår fick jag en super fin ros av honom. Han e så söt ;) Älskar honom! Me Love You Baby!

Sitter och funderar på vad vi ska äta idag.. Danne tycker pannkakor.. det var iof. länge sen :P Men jag vill juh äta mina direkt dom är klara från stekpannan.. Men Danne vill göra klart hela smeten.. Men dom hinner dom juh svalna :/

Menmen.. vi får se hur vi gör. Nu ropar älsklingen på mej :)



See Yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0