Parkeringsvakter. (Vasaloppsveckan)

Igår åkte  vi bort till Mångsbodarna (alltså jag, Tom, Madde & Adde). Vi skulle vara parkeringsvakt. Fick en hel parkering för oss själva :) Det kom en j*vla massa bilar, som vi sen skulle försöka få att parkera som vi ville ha dom. Kom även en massa turister med utlänsk nummerplåt :) Jag och Madde hade jätte kul åt Tom & Adde som visade oss hur vi skulle vinka åt bilarna :) Tom bjöd även på ett uppvärmnings nummer där han hoppade/dansade och viftade med händerna. Jag och Madde hade jätte kul åt honom.

När våran parkering var full så gick vi upp till den som var ovanför våran och hjälpte till där. Sen var det inte just så mycket mer att skriva om den dagen. Men jag kan lova att vi fick stå i bilkö när vi skulle därifrån. En bit innan sjöarna i Evertsberg började kön och då är det bara någon kilometer in till bjärre. En jävla timme tog det att åka den sträckan.

Men men, hem kom vi iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0