Pepparkakshus :)

För någon vecka sedan åkte jag och Danne till Mora för att hjälpa Sandra & Robban att bygga pepparkakshus.




Sandra i högsta hugg :) Hehe!!




Robban ville vara hjälpsam, men han satte på fel platta. Efter ett tag började vi känna att det luktade bränt. Hmmmm... konstigt :)




Pepzi var också med på ett hörn :)




Jag ville också göra något... Ska egentilgen föreställa en snögubbe och en kanin, men de blev en aning missbildade :D Haha!!




Robban gjorde en "Volvo 740" :)




Huset :)




Typ färdigt :)

När vi var klara med deras kände jag att jag ville göra ett helt eget. Så efter att jag kommit hem så gjorde jag det :) hihi!!




Mycket "lim" i fogarna :)




Älsklingen gjorde ett eget litet garage åt sin raceerbil och släpvagn ;)




Framsidan. Med endast dörrer som är färdig :)




Framsidan med veranda :)




Typ färdig.. Märkte att jag inte knäppte nå fler bilder efter denna :) Men men... gjorde inte just så mycket mer :)




Nej nu måste jag gå och lägga mej om jag ska somna någon gång... Måste ju upp och jobba imon.


God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Karin Fahlstedt

WOW Vilka snygga pkakshus :) kan ju få göra ett åt mig med ju ;) Jaa vi får väl se vad tiden ger men jag håller tummarna för att ni kommer förbi en sväng men så kom jag ju på att vi måste göra vårt sista julinköp :/ men ni ska ju vara ett par dar så jag hinner nog få de där efterlängtade goa kramarna :D Kram på er!!!

2009-12-21 @ 09:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0