Vilken dag..

Började med att vi som sagt hämtade mormor & morfar i mora.

Efter det var vi hem en sväng och sen tog jag och älsklingen en promenad upp till mamma & pappa. Som jag skrev tidigare så bjöds det på mat. Riktigt gott :P Efter ett tag kom Ewa hem. Grattade henne också (liksom Adde).



Ewas kort!

Senare undrade mamma om jag ville följa med henne ut på en promenad med morfar. Jaa det kunde jag väl :) Danne & Sluggo följde också med ;)



JAHH! En timme tog det att gå till grannens infart. Hejja hejja!! Fick veta av mamma att dom har satt in lugnande åt morfar igen :S Grr! Blir så irriterad.. Han blir så låst i benen när han får lugnande...... Stackarn!



Vi fick sällskap av Tufflan & Emil på promenaden... :)
Sen ville morfar iaf. vända och gå hem igen..



Min älskade Morfar <3



Min söta Mormor <3

Någon timme senare undrade moster om jag kunde skjutsa Ida & Emil till hästen så Ida kunde mocka och ge hennes häst hö.. Så det fick bli en sväng dit också. Danne satt mest och klagade på att jag brände kopplingen i B & Rs bil... AJA!! Lite ovant mot våran :P



Speedan & Ida <3 Såå gulligt..

Sen skjutsade vi hem dom och vi åkte tillbaka till mamma & pappa. Jag, Madde, Adde & Ewa spelade Buzz under tiden som Danne följde med mamma & Jerry till mora för att skjutsa hem mormor & morfar. Vi hade skiiiiiit kuuuul :) Hahaha!! Men jag vann tyvärr inte denna gång :) Hehe!!

Sen när Danne & de andra kom tillbaka fick det bli en till bit smörgåstårta och efter det skjutsade Adde hem oss :)


Har haft en riktigt mysig dag med alla (de flesta iaf.) runt omkring mej... > LYCKA <




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0