Valborg

Som jag skrev innan så har det varit en lång dag.

Senare åkte vi iaf. till mamma & pappa och åt potatisgratäng & grillat :P Mums! Sen satt jag, Danne, Madde & Jerry och spelade kort, mamma & mormor spelade yatzy, pappa kollade på tv och Ewa villade i pappas säng. Hon fick smaka en snus med mig sen svävade hon på moln en stund och efter det mådde hon inge bra. Kanske var mina snus fel :) Stackarn! Sen drog jag, Danne & Jerry med mormor & mamma ut en sväng för att åka runt och kolla på majkasor. Hehe!! Satt mest och fnissade åt mormor som satt och förklarade för mamma hur hon skulle köra. (Mormor har inte ens körkort) Haha :D

Sen mötte vi Tom som hjälpte oss hem med bilen, så vi slapp hämta den imorgon. När vi kom hem tog vi en promenad på byn. Svängde förbi Ingalill också och sa hej till Tobbe som var där. Sen gick vi hem igen. Nu ska vi äta nån macka eller nått och sen ska vi bädda ner oss och somna till en film.

Hoppas att ni haft en underbar dag!




Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha nej de va inte snusens fel hade mått sådär till o från hela dagen va ju för fan hemma från jobbet...

2009-05-02 @ 19:03:06
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0