På väg hem.

Nu är vi äntligen på väg hem igen. Jag och Madde kom 1a i våra klasser så vi stannade kvar på prisutdelningen bara för det. Men så här i efterhand så ångrar vi det. Efter att pappa & Tom kom tillbaka efter sista varvet väntade vi ca 2 timmar till på prisutdelningen (eftersom vi kom tillbaka ännu tidigare). Inte för att man ska klaga, men är väl inte direkt imponerad av priserna. Man kan väl välja att ha något alla kan ha nytta av någon gång. Madde fick ett "camping kök" eller vad det nu var. Men det kommer ju iaf. Tom & Adde att ha nytta av. Bra det då... Själv fick jag 4 st solcellslampor. VART...ska jag ha dom då??? Runt bilen på OK parkeringen?? Eller i mina (INNOMHUS) krukväxter?? Eller varför inte i trappuppgången?? Nää.. dom kommer jag ge bort till bättre behövande :D Typ mamsen ;) Neeej, tacka vet jag pengapriser... Hade vi struntat i prisutdelningen hade vi varit hemma nu, men istället är vi bara i borlänge.

Annars då??... Har iaf. varit en ganska så bra skjutning och mycket fint väder. Jag och Madde satt och gassade i solen under tiden vi väntade så nu är vi en aning solbrända :) Så är väl ganska nöjd med dagen ändå :) Hehe!!

Nu sitter Tom och tjatar på mej att vi ska titta på film så jag måste sluta :)



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0