Mycket.

Har juh inte skrivit efter kalaset :) Hade i varje fall mycket trevligt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag lägger ut några bilder istället :)



Robban hade iaf. kul :D



Sandra? Trött? Joo :) Nej då, hon blundade bara så presic :P



Dascha & Linda :)



Tommy :)



Mats :)



Gina & Danne



Persa kom också förbi en sväng :)

Senare på kvällen åkte jag, Danne, Sandra & Robban ut i 240:n en sväng :P Har några fimer jag skulle vilja lägga upp men jag vet inte hur jag ska göra. Inte än iaf. :) Men det kommer väl. Samma bus hittade vi på igår kväll också.

Tog även en sväng till mora med BMW.n också. Men när vi skulle åka hem så började oljelampan lysa...? Hmmm...! Så vi åkte upp till Robbans jobb och hissade upp bilen så Danne kunde krypa under och kolla (vad det nu hette).. Antagligen så har vi haft i för mycket olja i bilen så han har tryckt ut det överflödiga.. sen har det runnit ner i sladden till givaren så det har blivit något elfel. Men det räckte mad att vi tömde den så slocknade lampan.

Nu ska jag försöka få min dator att gå snabbare :) Ska tömma den på lite skit :P På ett eller annat sätt :)


Skriver mer sen ;) Som jag brukar skriva! Hihi!!




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0