Läggdags.

Har väl inte gjort så mycket efter det senaste inlägget. Bara rensat datorn en aning. Tagit bort bl.a. suddiga bilder och dåliga filmer. Så nu har jag några GB till :) Hihi!!

Annars?? Känns som en ganska trist Fredag faktist. Har ingen ork att just hitta på något, bara ta det lugnt. Mamma ringde tidigare och frågade om vi ville äta påsk middag med dom imon men vi är redan bokade då vi ska till Venjan.

Hmm.. vet faktist inte vad jag ska skriva... Längtar tills mina fröer börjar växa.. som Ginas gjort.. Men på mina växter är det mellan 2 och 12 månaders grotid :( Så jag får nog vänta ett tag till. Det enda som hittills kommit upp är älsklingens kaktus :)



Inte mycket men lite iaf. :D

Nej nu ska vi nog kolla på en film och sen ska vi nog sova tror jag.



Ska försöka få tag på lillebror först.






Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0