Dagen som gått..

Idag har det väl varit ganska lugnt.. tror jag..?

Följde med Danne och kollade på en tv, skjutsade Ida till stallet, åkte till Bosse och kollade på sommarsulor till bilen och gjort ett kort till Ewa <3

Imon blir det kalas för Ewa, Adde och Danne hos mamma & pappa. Blir väl nästan smartast så tyckte jag & mamma. Till veckan ska jag försöka hinna baka bullar som vi kan bjuda på på onsdag. :P Mums med nybakat.. ska se om jag kanske kan baka på tisdag.. men jag hade velat ha hjälp tror jag... Danne undra nu om inte han kan hjälpa då... Öhhh... nej tack!! Vi ska ha något kvar som vi kan bjuda på också ;) Hihi!!

Nej nu ska jag och älsklingen kolla på en film och sen efter det ska vi se om vi orkar oss ut på en promenix :) Haha! JAG!! :D neeeej då.. klart att jag ska!! Sen får det bli sängen så vi orkar upp imon.


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0