Svamp plockning :)

Efter att vi varit ute vid olycksplatsen åkte vi ner på samhället för att handla lite, sen ringde Lollo och frågade om vi var på väg snart.. Vi skulle följa med henne och Patrik ut till Rulle för att utfodra "några" tjurar...

Följde med när Patrik utfodrade Rulles tjurar.

Fanns "några" till om man tittade åt andra hållet också. :D


och sen ut i skogen för att plocka svamp. Haha skit kul eller hur!? JAG... i SKOGEN! vilket skämt...

Med Danne, Patrik och Lollo.

Men jag följde så snällt med... Inte en enda svampjävle hittade jag... eller joo... en flugsvamp men den var dom inte intresserade av.. Det var väl allt jag hittade i svampväg :)

Men jag hittade lite hasselnötter och en tia.. Hehe!

Hittade ingen svamp men lite annat iaf :)

Var juh nästan som en skattjakt.. hehe!!

När vi sitter i bilen på väg hem så fick jag ett sms av min syster som tatuerat sig.. *Avundsjuk* (som fan) jävlar va snyggt den blev. När jag ska ta fram bilden för att visa de andra så märker jag att det kryper någonting litet på handen.. WHAAAAAA!!! en spindel!!! eller inte sa Lollo.. det där är en fästing. mmm ännu bättre.. Den lille jäveln fick Patrik ta bort.. Tycker nu så här i efterhand att det var konstigt att jag inte skrikit och flaxat med armarna som en annan jävla idiot och kastat mej ur bilen (som jag skulle gjort i annat fall).. men jag var väl i chocktillstånd eller nått. Haha! Efter det så hittade jag en till... och en till... Sen när man kom hem så var det KÖ till duschen. Av med kläderna (nya för dagen) och in med dom i tvättmaskinen. Hittade lyckligtvis ingen till. Tack och lov!

Sen var det bara att sätta sig och äta. Mandarinkött :P Jag och Patrik fick potatis till och Danne och Lollo åt ris. Tack så mycket svärmor... POTATIS! Fasiken så gott det var. Och jag som inte kan koka potatis. Och jag som älskar (av någon konstig anledning) potatis. hihi!

Senare spelade vi lite kort och sen var det dags för "snarklådan" (sängen) som Patrik säger. :D Hahaha!


*snark* ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha . . jag kan inta annat än att hålla med dig , Millan i skogen , vilket skämt ;) hahahaha...Love you honey <3

2008-09-02 @ 14:30:10
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0