Resultat

Hejsan.. Ledsen att jag inte skrev nått över hur det gick på skjutningen, men jag kan lova att jag slocknade så fort vi satte oss i bilen på väg hem. Var ganska trött.


Resultaten:
Max träffen är 48.
(Antal träff / Antal Tavlor)

Juniorer C:
1:a - Madelene S.      39 / 23  Poäng: 6
2:a - Tom M.               39 / 23  Poäng: 4
3:a - Andreas L.         33 / 17  Poäng: 4

A1:
2:a - Tom M.               29 / 17  Poäng: 12

B2:
8:a - Camilla S.          25 / 14  Poäng: 11

C3:
13:e - Stefan S.          43 / 21  Poäng: 9  (Standard medalj Brons)

D2C:
1:a - Camilla S.          37 / 19  Poäng: 26

R3:
21:a - Stefan S.           36 / 23  Poäng: 13


Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte att jag skulle komma 1:a i D2C. Fick resulatet på mailen... Visste inte det innan pappa berättade det. I B2 var det ganska väntat men det gick ändå bättre än förväntningarna.

För er som inte vet så har jag nyligen börjat skjuta i B (kaliber 32, lite grövre än i C som är kaliber 22) igen efter nått års uppehåll så jag har inte riktigt kommit igång i den klassen ännu. Men det ska bli:) Är juh inte billigt direkt. Men roligt kan jag lova! Hehe!

Det var första gången som någon av oss varit i Sala på skytte tävling och fler gånger blir det nog skulle jag tro.

Kan inte säga annat än att det var en toppen dag.


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0