Hejsan hoppsan :)

Just nu sitter vi i bilen på väg till borlänge för att dels hämta Tobbe som kommer med tåget och sen för att åka vidare till Falun. Sen ska vi på årets sista bilträff eller vad det nu är.. har för tillfället ingen större koll.. men det brukar jag väl aldrig ha :) hehe! Ska även hälsa på Roger en sväng.

Faan... jävla biljävle (förlåt M). Men vi har inget halvljus... inte alls roligt. Antingen blir vi bländade av mötande eller så bländar vi med helljuset för att kunna se nått. Suck! Men förhoppningsvis så kommer den där saken på tisdag, som antagligen är trasig eller glapp.. Den skulle egentligen gå på 1500:- men älsklingen har pratat med nån (vet inte vem) som kunde sälja sin för 300:- tyvärr så är det pengar vi inte har men vad ska man göra då när bilen snart ska besiktas?? Och sen när jag använder bilen vill inte jag bara åka på känsla i mörkret.. men men.. vissa saker får man lov att offra.

Nu är vi iaf. en bit utanför Leksand. Tåget som Tobbe är på skulle vara framme kl. 20.10... oups!.. sorry! Vi skyndar oss. Men det går inte så fort när vi måste sänka hastigheten när vi får möte hela tiden för att vara på den säkra sidan.

Aja.. tur att det inte är vinter iaf. hehe!

Nej nu ska jag packa ner den här tror jag. =)



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0