Hälsat på familjen...

Idag har vi inte gjort så mycket.. Åt frukost.. Gjorde oss i ordning för att kunna vistas ute :) Patrik var hemma från jobbet idag. Han mådde inge bra alls imorse. Förkyld stackarn! Låg i sängen fram till 12:00 ungefär. Inte likt honom som brukar vara uppe med tuppen. Senare åkte vi ner på samhället för att handla. På vägen hem skulle Lollo visa var hon trodde att Jalles nya ställe låg. Hon pekade på restaurangen längst ut på kanten... Sen sa hon -"Men där står han juh". Och det gjorde han. Så vi vände och åkte dit för att hälsa. Han visade oss runt i sin nya restaurang. Ganska fint place faktiskt. Snyggt!

Sen åkte vi hem för att äta. Under tiden som Lollo lagade maten så var jag ute och putsade upp BMW:n med Bumper Shine. Och faan så snygg den blev. Köpte en flaska när vi var nere första gången på samhället men när vi kom hem och jag skulle använda den så fanns det ingen sån där som man trycker på så det kan komma ut.. smaaart.. så jag och älsklingen fick åka tillbaka för att byta. Vi visade upp flaskan i kassan. Han tittade på den och sa -"Det där såg juh inte så bra ut". NÄHÄ!! menade han det!?!? Men vi fick en ny iaf. och det var juh huvudsaken. Så sen var det bara att gnissa tillbaka igen.

När jag var klar var maten också klar. Lollos köttfärsås med spagetti. Oooohh så gott.
När vi ätit klart var det bara att göra sig iordning igen. Vi skulle åka och hälsa på M:s föräldrar. Men bara C och syskon till M var hemma för J jobbade. Satt och pratade om M och olyckan. Så vi fick höra hur det hade gått till och lite annat än en massa jävla rykten. Faan va mycket sånt dom har fått höra. Stackarna. Lider verkligen med dom. C visade Lollo bilder från bl.a. sjukhuset och sånt. Hon tyckte inte att älsklingen skulle se dom så han gjorde inte det.
Så på Fredag är det begravning... Vill inte säga att jag ser fram emot det men jag vill självklart vara med. Kan fortfarande inte fatta vad som hänt. Usch!
När vi skulle åka så följde C och 2 av M:s syskon med till bilen för att se hur den såg ut (BMW:n vi köpt av M). Har juh gjort lite med den sen dom såg den sist för nån månad sen. Rättare sagt den 24 maj. Det var även sista gången som vi träffade M. ;(
Vila i frid M!

När vi sen kom hem så satt vi och pratade lite sen spelade vi kort igen (som vanligt). Och sen skulle vi gå och lägga oss men jag hamnade här.

Men nu ska jag nog försöka sova lite om jag ska orka upp imon.


Sov så gott alla för det ska jag försöka göra.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

köttfärsås fusk den som e så god....

Jobbigt men bra att D fick träffa föräldrarna o att dom fick prata om det som hänt. krama honom från oss o ta hand om honom, det behöver han verkligen nu..hälsa alla där nere...

2008-09-02 @ 11:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0