Besök av olycksplatsen ;(

Eftersom mitt internet är så fruktansvärt segt så kommer jag att skriva sak för sak som vi gjort här nere, så jag slipper skriva ett enda stort inlägg och så kommer det upp en skylt "Sidan kan inte visas" och så får jag skriva om alltihop och lägga in bilderna igen i rätt ordning... så då tror jag att det här blir lättast. Iaf..

Igår när vi vaknat åt vi frukost och sen gjorde vi oss i ordning för att gå utanför dörren. Åkte till platsen där M voltat och kraschat. Det var verkligen jätte jobbigt ;( Kan fortfarande inte fatta vad som hänt!
Enligt C ska polisen sagt att dom trodde att M har väjt för ett djur och kommit över på fel körbana och ner i diket, voltat efter att kraschat emot en vägtrumma.
På bilden så ser man hjulspåret som sedan fortsätter över infarten....

Här har han gått ner bl.a.

På denna sida av infarten har han gått ner och landat på tak... ;(

Här kraschade Micke

Grabben hade många som brydde sig om honom.

Bilden nedan hittade jag på en sida på nätet (för bärgare).

Så här såg den ut efter kraschen.

Efter att kolla på bilden kan man kanske förstå att det blev som det blev. Fy faaaaan!!!!!!
Kan inte säga annat än att världen är orättvis.


R.I.P.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vila i frid:'(

Ta hand om Daniel där nere nu. han kommer behöva allt stöd han kan få på Fredag!



Krama han från mig!

2008-09-02 @ 07:37:54
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0