Idag...

Vill inte påstå att jag mådde så bra imorse.. ABSOLUT INTE! Har typ legat hela dagen... Tills nu på kvällen. Danne & Roger började dricka igen... Suck! Hur orkar dom.... Slutade med att jag & Ewe fick vara chaufför.. Precis vad vi ville... ICKE! ville bara ligga hemma och ta det lugnt.. Men men.. så ofta träffar vi juh inte Roger. Grabbarna ville åka till Rättvik.. haha men snälla.. Det var som jag och Ewa trodde... Bara som fjortisar som luktade kiss , fjortisraggare och skabb... HAHA!! Då kan ni juh gissa vilka vi såg där också.. om inte ***** & ******..  TÄNK! så kan ni lista ut vilka SKABB jag pratar om.. Ledtråd: # Dom (iaf. ena av dom) är bäst på att skapa intriger... # Dom är mytomaner... # Dom åker med ett basebollträ i bakluckan... # Dom har pissat på min gamla grannes skoter... # Dom hotar med att slå sönder (min gamla grannes) bilar (antagligen för att dom är avundsjuka, men vad vet jag)... # Dom tömmer ur sin bil på skräp (på min gamla grannes gård)... Sen behöver jag väl inte ge några fler sorgliga ledtrådar.. ÅH! så patetiskt... MOGET om inte annat.. Jag avundar dom verkligen.. Nej fy fan...

På vägen hem från Rättvik så svängde vi förbi donken för sällskapet var hungriga... När vi rullar ut mot rondellen så möter vi iaf. Sofia.. Asså jag tror att jag måste tycka lite synd om mej själv.. ÅÅÅÅÅÅHHH! så synd det är om mej... Hon pekade finger åt oss/mej... vet jag?? nej! och inte bryr jag mej heller.. men jag var tvungen att skriva om det här... HAHAHA!!

För er som inte vet så är det hon som påstod sig vara min "vän"... Hon påstår att jag snackar en massa o.s.v. men men hon får tro det om hon vill... men det är ju ändå jag som vet hur det ligger till.. HAHA!!

Lilla gumman!! vill bara säga att du är sorglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0