Gårdagen..

Igår kom Roger upp till Älvdalen för att hälsa på oss.. Festade till lite på kvällen. Strax innan vi skulle åka ut kom Renate & Cilla på besök. Det var länge sen sist ;P hehe! Sen skjutsade Adde upp mej, Danne & Roger till Bjärre. Skulle upp och kolla på Tommy Levin :) Han e sååå duktig! Där uppe träffade vi Ewa, Madde & Mamma :D Kvällen började iaf. bra.. Tills vi fick syn på Fia & Daniel. Men blä!

Lite senare på kvällen träffade vi Tommys pappa Ove. Han e bara för go. Han sa att hans högsta önskan var att jag & Tommy skulle bli tillsammans. haha!! Va smickrad jag blir. Han sa att jag är helt underbar och att Tommy skulle behöva en sån som mej.. Han är bara fööör söt! hehe! Men men Jag sa att Tommy hade sin chans men nu är det försent för jag har redan en som jag älskar med hela mitt hjärta. Min Daniel! LOVE! <3

Sen träffade vi även min kusin Sandras mamma. Hon sa att hon och min mamma hade varit upp på dansgolvet och haft jätte kul. Ewa skämdes juh en aning men jag är glad att hon hade kul :D lilla mamsen! <3
Efter det så gick vi in mot bordet som Ewa & de andra hade fixat. Blir bemött av Madde som säger att mamma har ramlat. Den hon dansade med hade tappat balansen och ramlat över mamma så hon slagit i huvudet i scenen. Vi sprang fram till henne och hjälpte henne ut därifrån. Vi kände där hon slagit i sig för att kolla så hon inte hade något öppet sår. Men det hade hon inte. Bara en rejäl bula. Till en början sa hon att hon var okej och att hon inte kände någonting men sen började hon få ont i huvudet. Sandras mamma sa att hon tyckte att vi skulle åka in till akuten med henne för säkerhetsskull, så det gjorde vi. Adde körde och jag, Danne, Roger, Madde & Ewa följde med in. (till akuten). Väl framme så får vi ett rum till henne direkt. Läkaren frågar henne om hon kommer ihåg vad som hände men hon kan inte ge en sammanhängande förklaring. Dom ville hålla kvar henne över natten för observation. Så vi andra fick åka hem. Men vi hade iaf kul så länge det varade.

Sen vill jag även säga grattis till Håggen som för någon dag sen klarade körkortet! GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0