Vettis.

Idag har jag följt med syrran till veterinären med Tuoluose. Hon har inte mått så bra, har bl.a. spytt igår och varit hängig, trött och sovit nästan hela tiden. Men vettis trodde inte att det var något allvarligt utan att hon bara fått i sig något olämpligt. Så vi får väl se då.

Åkte förbi Expert och lämnade in syrrans mobil för tredje gången så jag antar att hon kommer få en ny.

Sen svängde vi förbi mormor innan vi åkte hem.

Måste göra en virus scan nu för det poppade upp en ruta att det har upptäckts en trojansk häst och satt den i karantän. Jippie!

Aja.. får väl se hur lång tid det tar. Tror jag ska städa mitt skrivbord under tiden som jag väntar.


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0