Venjan.

Idag har jag och älsklingen åkt till Venjan efter att han slutat jobba för att hjälpa Gina skruva ihop en skit snygg hylla hon köpt. Vi hade dock ingen ritning att gå efter men efter en stunds klurande så löste det sig ändå. Resultatet blev ganska bra.



eller hur!?

Tycker det är jätte kul att skruva ihop saker :)

Efter att vi var klara så var det dags för dansbandskampen. Gina hade aldrig kollat på det innan men hon ringde iaf, nått samtal för att hjälpa Lars Kristerz :) Själv gjorde jag av med 20 kr, medans Danne som alltid ska vara värst, gjorde av med 70:-, och sen när han dessutom inte tycker om dansband.. hehe!

Fan va kul att dom gick vidare iaf. :D

Vad vore Älvdalen i all sin glans,
Om inte Lars Kristerz fanns.

Hehe!

Senare på kvällen gnissade vi hemåt och bäddade ner oss i sängen, satte på en skräck film som älsklingen hade bestämt... men vem somnade tror ni?? Och jag ville inte kolla själv så jag satte mej här.. Hehe!

Nej nu ska jag sova.. eller iaf. försöka.. :)


Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Gina

Tack för hjälpen med hyllan, hade inte klarat det utan dej haha. ja man får ju rösta, dom e ju från Dalarna

2008-11-23 @ 13:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0